Pojeftinili slatkiši i do 20 odsto

Bez autora
Feb 01 2012

Kompanije Pionir i Svislajon najavile su pojeftinjenje svojih proizvoda koje u nekim slučajevima ide i do 20 odsto. Pionir je, tako, snizio cene bombona, kokos štangli, čokolada i medenjaka u rasponu od dva do tri odsto, u Svislajonu je za četiri dinara pojeftinila čokolada Euroblok, dok činija ovog krema od pola kilograma košta 35 dinara manje nego pre.Razlozi za sniženje cena su višestruki i na to je uticao, pre svega, pad cena sirovina koje koriste u proizvodnji, ali i pad kupovne moći građana.

Pojeftinili slatkiši i do 20 odstoKompanije Pionir i Svislajon najavile su pojeftinjenje svojih proizvoda koje u nekim slučajevima ide i do 20 odsto.

Pionir je, tako, snizio cene bombona, kokos štangli, čokolada i medenjaka u rasponu od dva do tri odsto, u Svislajonu je za četiri dinara pojeftinila čokolada Euroblok, dok činija ovog krema od pola kilograma košta 35 dinara manje nego pre.

Generalni direktor Pionira Miroljub Aleksić kaže da su razlozi za sniženje cena višestruki i da je na to uticao, pre svega, pad cena sirovina koje koriste u proizvodnji, ali i pad kupovne moći građana. Cena šećera je sa 96 dinara u veleprodaji pala na 71 dinar za kilogram, a prema njegovim rečima, pojeftinilo je i brašno. Osim toga, pad u proizvodnji i privrednoj aktivnosti u konditorskoj industriji, prema rečima Aleksića, je i do 14 odsto i konstantan je poslednjih pet godina. On tvrdi da su za razliku od nekih drugih kompanija u Pioniru odlučili da snize cene zbog toga što su pozitivno poslovali u prethodnom periodu.

Potpredsednik za tržište i marketing u Svislajonu Goran Đerić kaže da su snizili cene oko 90 odsto svojih proizvoda i to od sedam do 20 odsto. On napominje da su razlozi za sniženje cena pojeftinjenje inputa, kao i činjenica da je tražnja pala, pa se na takve tržišne zahteve moralo adekvatno odgovoriti.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik